Do zakresu działania i zadań Samodzielnego Stanowiska Pracy ds. Pracowniczych i Socjalnych należy w szczególności:
1) planowanie i bilansowanie potrzeb kadrowych, rekrutacja, dobór i rozmieszczenie kadr;
2) prowadzenie dokumentacji osobowo - kadrowej pracowników;
3) wydawanie i aktualizowanie legitymacji służbowych, ubezpieczeniowych, zaświadczeń o zatrudnieniu i urlopach, sporządzanie angaży i przeszeregowań, wystawianie delegacji służbowych i kart urlopowych;
4) opracowywanie analiz i sprawozdań dotyczących zatrudnienia;
5) sprawowanie w zleconym zakresie kontroli dyscypliny pracy;
6) opracowywanie projektów planów urlopów pracowników;
7) sporządzanie angaży i przeszeregowań;
8) opracowywanie analiz i sprawozdań dotyczących zatrudnienia;
9) prowadzenie ewidencji czasu pracy;
10) prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami i podnoszeniem kwalifikacji pracowników;
11) prowadzenie spraw i nadzór nad odbywaniem praktyk i staży uczniów i studentów;
12) prowadzenie rejestru i ewidencjonowanie zarządzeń Dyrektora Stacji;
13) prowadzenie innych spraw przewidzianych przepisami prawa pracy;
14) prowadzenie spraw socjalnych pracowników Stacji.
Data zmiany | Redaktor | Opis zmiany |
2012-10-30 08:23:12 | Michał Wiraszka |
Publikacja artykułu |