Do zakresu działania i zadań Samodzielnego Stanowiska Pracy ds. Zamówień Publicznych należy wykonywanie wszelkich czynności związanych z udzielaniem przez Stację zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane wynikające z aktualnie obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności:
1) udział w opracowywaniu planu zamówień publicznych;
2) wybór trybu postępowania o udzielenie zamówienia i opracowanie stosownej dokumentacji;
3) opracowywanie projektów umów;
4) udział w pracach Komisji Przetargowej;
5) opracowywanie wniosków do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych i prowadzenie postępowań związanych z protestami i odwołaniami;
6) analizowanie rynku oferentów w zakresie dostaw i usług;
7) prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz przechowywanie dokumentacji dotyczącej udzielonych zamówień;
8) współpraca z komórkami organizacyjnymi PSSE w zakresie udzielanych zamówień;
9) doskonalenie się w zakresie zmian przepisów prawnych związanych z udzielaniem zamówień publicznych;
Data zmiany | Redaktor | Opis zmiany |
2012-10-30 08:23:26 | Michał Wiraszka |
Publikacja artykułu |