Kompetencje i przedmiot działania.
Do zakresu działania i zadań Sekcji Administracyjnej należy w szczególności:
-
prowadzenie całości spraw kancelaryjnych dotyczących Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego oraz obsługa biurowa komórek działalności merytorycznej Stacji;
-
prowadzenie księgi adresów i telefonów Stacji oraz osób i instytucji z nią współpracujących;
-
prowadzenie księgi protokołów z narad organizowanych przez Dyrektora, kierowników oddziałów, pracowników Stacji oraz narad ogólnych;
-
gospodarka pieczęciami i stemplami urzędowymi, włącznie z prowadzeniem ich rejestru;
-
odbiór i ekspedycja korespondencji pocztowej wraz z koordynacją wewnętrznego obiegu dokumentów;
-
prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków, rejestrowanie, przekazywanie zgodnie z właściwością i kompetencjami skarg i wniosków wpływających do Stacji;
-
prowadzenie gospodarki materiałowej, w tym magazynowej oraz bezpośrednia realizacja zaopatrzenia we wszelkiego rodzaju sprzęt, aparaturę, materiały, odczynniki, druki itp. niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Stacji;
-
zapewnienie prawidłowej eksploatacji i konserwacji nieruchomości, instalacji, sprzętu i aparatury wraz z planowaniem i przeprowadzaniem niezbędnych napraw i remontów;
-
gospodarka środkami transportu i zapewnianie ich racjonalnego wykorzystania;
-
prowadzenie Składnicy Akt Stacji, przyjmowanie akt do przechowywania, archiwizacja przyjętych akt oraz przekazywanie akt do archiwum państwowego.
INFORMACJE O DOKUMENCIE
Ilość wyświetleń: 1013
Wprowadzony przez:
Michał Wiraszka
Data opublikowania: 2012-10-30 08:16:57
LISTA POPRZEDNICH WERSJI
Lista poprzednich wersji:
|
Data zmiany |
Redaktor |
Opis zmiany |
2012-10-30 08:24:18 |
Michał Wiraszka
|
Publikacja artykułu |
|