Biuletyn Informacji Publicznej
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna - Ryki
Kompetencje i przedmiot działania.

Do zakresu działania i zadań Sekcji Administracyjnej należy w szczególności:

  1. prowadzenie całości spraw kancelaryjnych dotyczących Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego oraz obsługa biurowa komórek działalności merytorycznej Stacji;
  2. prowadzenie księgi adresów i telefonów Stacji oraz osób i instytucji z nią współpracujących;
  3. prowadzenie księgi protokołów z narad organizowanych przez Dyrektora, kierowników oddziałów, pracowników Stacji oraz narad ogólnych;
  4. gospodarka pieczęciami i stemplami urzędowymi, włącznie z prowadzeniem ich rejestru;
  5. odbiór i ekspedycja korespondencji pocztowej wraz z koordynacją wewnętrznego obiegu dokumentów;
  6. prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków, rejestrowanie, przekazywanie zgodnie z właściwością i kompetencjami skarg i wniosków wpływających do Stacji;
  7. prowadzenie gospodarki materiałowej, w tym magazynowej oraz bezpośrednia realizacja zaopatrzenia we wszelkiego rodzaju sprzęt, aparaturę, materiały, odczynniki, druki itp. niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Stacji;
  8. zapewnienie prawidłowej eksploatacji i konserwacji nieruchomości, instalacji, sprzętu i aparatury wraz z planowaniem i przeprowadzaniem niezbędnych napraw i remontów;
  9. gospodarka środkami transportu i zapewnianie ich racjonalnego wykorzystania;
  10. prowadzenie Składnicy Akt Stacji, przyjmowanie akt do przechowywania, archiwizacja przyjętych akt oraz przekazywanie akt do archiwum państwowego.
INFORMACJE O DOKUMENCIE
Ilość wyświetleń: 1013
Wprowadzony przez: Michał Wiraszka
Data opublikowania: 2012-10-30 08:16:57
LISTA POPRZEDNICH WERSJI
Lista poprzednich wersji:
   
Data zmiany Redaktor Opis zmiany
2012-10-30 08:24:18 Michał Wiraszka
Publikacja artykułu